Fail

Telefonen ringer:

"Hej, jag heter Gunilla och  ringer från Linköpings Universitet och hjälper till inför Högskoleprovet. Du har fyllt i att du är både dyslektiker och synskadad"

M: "Jaha"

G:"Är du det?"

M: "Ne det är jag ju inte!"

G:"Okej, vilket utav dom är du då?"

M:"Inget vad jag vet, men man kan ju börja undra"

Sen försöker jag komma med en halvtaskig bortförklaring om att jag var lite stressad när jag fyllde i anmälan och det var lite svårt att uppfatta hur man skulle fylla i den, vilket var ren lögn då jag satt en halvtimme med att kolla att allt var rätt trots allt var helklart om hur man skulle gå till väga.

HIGH FIVE!

Kommentarer
Postat av: Victor

Haha! Tack för ett gott skratt :) Nu känns det genast lite bättre när jag ligger här i min säng sjuk :)

2009-09-23 @ 14:03:44
Postat av: Andreas

Epic Fail syster!

2009-09-23 @ 15:45:09
Postat av: Anton

hahhahahahahaaaaaaaaa

2009-09-23 @ 23:06:09
URL: http://modebloggarens.blogspot.com
Postat av: Tina

vad skön du är ;-)

2009-09-24 @ 08:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0